خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس:

سیاست اشتباه بانک مرکزی در ایجاد اشتغال تاثیر منفی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۰۴

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: سیاست اشتباه بانک مرکزی باعث شده میزان پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها کاهش پیدا کند که این موضوع در ایجاد اشتغال تاثیر منفی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل کار استان برگزار شد، گفت: برای اینکه اشتغال تحقق پیدا کند به پرداخت تسهیلات از طرف بانک‌ها نیاز داریم اما شرایط به گونه‌ای است که میزان پرداخت تسهیلات کاهش پیدا کرده است.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: نبود نظارت به بانک مرکزی باعث شده مشکلات مختلفی در این نهاد ایجاد شود  و موضوع بحران در پرداخت تسهیلات اشتغال توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: ارائه آمارهای دقیق توسط دستگاه‌های مختلف یکی از موارد ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و نباید در دادن آمار و ارقام تعارف کرد؛ زیرا درصورتی که واقعیت را ندانیم تصمیم‌گیری درست هم با مشکل مواجه می‌شود.

وی عنوان کرد: محدود بودن سقف پرداخت تسهیلات در قزوین یکی از علت‌هایی است که باعث شده مدیران صنایع بزرگ حساب‌های خود را به تهران منتقل کنند تا راحت‌تر بتوانند تسهیلات دریافت کنند و باید تلاش کنیم تا این تبعیض در پرداخت میزان تسهلات برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز