خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال اداره کار استان خبر داد؛

بیش از ۸۸ میلیارد اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۰۹۷

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از اختصاص ۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی رحیمی با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول ۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته است که اگر به صورت هدفمند راهبری شود این مبلغ تکرار خواهد شد.

وی افزود: سود تسهیلات ۴ درصد و باز پرداخت آن ۲ تا ۵ سال است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افراد بعد از دریافت مجوز باید به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه کنند و آن‌ها از کار این افراد بازدید و سپس به کارگروه اشتغال اداره کار معرفی می‌کنند.

رحیمی افزود: بعد از ارزیابی کارگروه، متقاضی به ۴ بانک مورد هدف معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حوزه مشاغل ۵۰۹ رسته اولویت دار داریم که ۴۸۶ رسته ثبت محور است و فرد می‌تواند به صورت مستقل تسهیلات دریافت کند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۳ رسته هم پشتیبان است که بیشتر سیاست ما حمایت از این رسته‌ها است چراکه پایداری در این مشاغل وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز