خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

اتصال ریلی پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) به میدان شهدا مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۲۷۳

رئیس شورای شهر مشهد گفت: حمل‌ونقل عمومی، یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و معیار سنجش کیفیت خدمات شهری در کلانشهرها است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن موحدیان در آغاز شصت‌ودومین جلسه علنی شورای شهر مشهد افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط ۳ قطار شهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) به میدان شهدا است که باید با جدیت از سوی شهرداری دنبال شود.

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: حمل‌ونقل عمومی، یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و معیار سنجش کیفیت خدمات شهری در کلانشهرها است، اهتمام سیاست‌گذاران در حوزه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، امروز به یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد تبدیل شده است.

موحدیان با بیان اینکه در شهر مشهد طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای گسترش حمل‌ونقل عمومی صورت گرفته است، بیان کرد: در عین حال تا رسیدن به نطقه مطلوب فاصله داریم و پروژه‌های نیمه‌تمام، هرچه زودتر باید به بهره‌برداری برسند.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پارکینگ «هشت‌آباد»، در هفته حمل‌ونقل که در نزدیکی حرم مطهر رضوی، فضای پارک مناسبی را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط ۳ قطارشهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) به میدان شهدا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز