خبرگزاری کار ایران

سرپرست اتوبوسرانی عنوان کرد؛

راه‌اندازی سه خط ویژه تندروی اتوبوس در افق پنج ساله شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۶۰

سرپرست سازمان اتوبوسرانی قزوین از ایجاد سه خط ویژه تندروی اتوبوسرانی قزوین در برنامه پنج ساله شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمدمهدی تقوی با اشاره به سامانه تندروی اتوبوسرانی در قزوین گفت: افزایش طول شبکه سامانه تندروی اتوبوسرانی با ایجاد سه خط ویژه تندرو با طول ۴۵ کیلومتر برنامه ریزی شده که مسیر میدان مینودر به پایانه نسیم شمال، پایانه‌ دانشگاه بین المللی به پایانه میدان آزادی و پایانه میدان آزادی به پایانه راه آهن هدف‌گذاری شده است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی قزوین عنوان کرد: همچنین خرید سالانه ۱۰ دستگاه اتوبوس و جایگزینی با اتوبوس‌های فرسوده در سال اول تا سوم برنامه، افزایش میانگین سرعت جابجایی حمل و نقل عمومی نیز در افق پنج ساله مد نظر است.

وی ادامه داد: آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، کاهش طول عمر ناوگان اتوبوسرانی، مناسب‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای افراد کم توان جسمی و حرکتی از دیگر برنامه‌های این سازمان در افق پنج ساله خواهد بود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی قزوین هم با اشاره به شاخص‌های برنامه ریزی شده در افق ۵ ساله در این سازمان گفت: افزایش میزان سرانه رفاهی تاکسیرانان، آموزش به رانندگان تاکسی، احداث جایگاه دومنظوره عرضه سوخت گاز طبیعی و بنزین، ساماندهی بار و کالای شهری، کاهش تعداد ناوگان تاکسیرانی و هوشمندسازی ارایه خدمات تاکسیرانی از جمله شاخص‌های برنامه ریزی شده در این حوزه است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین نیز به

افزایش میزان احداث پایانه‌های اقماری و برون شهری به عنوان یکی از شاخص‌های این سازمان در افق برنامه پنجساله اشاره کرد و گفت: سه پایانه مسافربری درب حث برون شهری در شمال و شرق شهر و احداث ایستگاه مسافربری بوئین زهرا و تجهیز و توسعه پایانه‌ها در افق برنامه پنج ساله اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز