خبرگزاری کار ایران

٢٩ پروژه عمرانی شهرداری شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۵۹۰

٢٩ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و زیست محیطی شهرداری شیراز با اعتبار ۱۹۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز با اشاره به اینکه امروز فصل جدیدی در کار و فعالیت در جای جای شیراز شروع شده است،گفت: با ارتباط خوبی که بین شهرداری شیراز و تمامی دستگاه ها شورا برقرار شده است  شاهد خواهیم بود که در ماه حداقل چندین پروژه را کلنگ زنی و به بهره برداری برسانیم.

محمدحسن اسدی در آیین افتتاح و کلنگ زنی های پروژه های شهرداری شیراز با اشاره به اینکه پروژه میدان توپخانه قدیم احیا خواهد شد، عنوان کرد: باغ مهر بانو به عنوان پروژه ای است که به بانوان و دختران شهر شیراز تقدیم می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی و بهربرداری ۲۹ پروژه  به ارزش ۱۹۵۰ میلیارد ریال گفت: با اهتمامی که در شهرداری وجود دارد و با همراهی و همکاری مشکلات را پشت سر می گذاریم.

اسدی افزود: برای جلو بردن پروژه ها به  اراده و اعتقاد نیاز است که شاهد آن هستیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه  ورزشی، فرهنگی ،تفریحی و فرهنگسرا شامل می شود، بیان کرد: به نوعی همه نیازهای شهر را شامل می شود که در قالب پروژه تعریف و یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد.

اسدی گفت: در مورد مترو از قبل قول داده شده است که خط دو از قهرمانان تا میدان امام حسین به بهره برداری برسد و تلاش داریم که این وعده محقق شود

به گفته وی پروژه شهید سلیمانی یا کوهسار مهدی که پروژه تاثیرگذار است در سال آینده در هفته شیراز تقدیم مردم شیراز می شود .

شهردار شیراز با بیان اینکه باغ مهربانو ۶ سال پیش شروع و کلنگ زنی شد و چندسالی تعطیل بود، یادآور شد: در مدت  زمان ۴ ماه با تاکید شورای شهر توسط شرکت شهر راز طراحی و فضاسازی شد که بانوان و دختران می توانند از ان استفاده کنند.

اسدی تاکید کرد: در هر منطقه شهرداری چنین باغی نیز تقدیم بانوان، دختران و خانواده ها می شود و حق مردم است و مسئولین وظیفه دارند که در خدمت انها باشد.

وی  گفت: امروز شهرداری کلان شهر شیراز ۱۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد بودجه دارد که ۵۸ درصد آن عمرانی است و پیش بینی بر این است که شهر شیراز تحول جدی در همه ابعاد در آینده نزدیک داشته باشد و بودجه و پروژه سال آینده بیشتر و متعدد خواهد بود.

اسدی با اشاره به اینکه پروژه های ستاره دار ویژه و پروژه های مناطق داریم، خاطرنشان کرد: امروز اکثر مناطق پروژه دارند و شورای شهر تاکید دارد که حتما ماهیانه یک تا دو بار شاهد افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی، گردشگری، تفریحی و فرهنگی باشیم.

شهردار شیراز گفت: قول می دهیم که ماهی یکبار چنین افتتاح هایی با پروژه های بزرگ تر و در مقیاس بیشتر داشته باشیم.

 

٢٩ پروژه عمرانی شهرداری شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

کلنگ‌زنی پروژه بلوار محراب با هدف تقویت معابر شمالی جنوبی شیراز

شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: هدف از اجرای پروژه بلوار محراب، تسهیل در ترافیک عبوری و تقویت معابر شمالی-جنوبی کلانشهر شیراز در رفع گره‌ها و موانع ترافیکی است.

محمد تولایی در مراسم کلنگ‌زنی بلوار 45 متری محراب بیان کرد: ارزش هزینه اجرایی پروژه ۵۰ میلیارد تومان است.

او تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه ۱۴ ماهه به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ۲ شیراز هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در ترافیک عبوری و تقویت معابر شمالی-جنوبی کلانشهر شیراز در رفع گره‌ها و موانع ترافیکی دانست.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: امروز منطقه ۲ یک کارگاه کوچک عمرانی است که گوشه گوشه آن اجرای پروژه‌ها در دستور کار است.

محمدتقی تذروی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در سال دوم شورای اسلامی شهر هستیم پروژه‌ها یا به بهره‌برداری می‌رسند و یا کلنگ‌زنی می‌شوند و به صورت هفتگی پروژه‌هایی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

تلاش نمایندگان برای تسهیل  اقدامات بیشتر شهرداری 

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان گفت: تلاش ما این است تا راه‌ها را برای اجرای اقدامات بیشتر مجموعه شهرداری باز کنیم.

جعفر قادری تصریح کرد: تلاش ما این است تا راه‌ها را برای اجرای اقدامات بیشتر مجموعه شهرداری باز کنیم.

وی ادامه داد: تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها، اصلاح قانون حمایت از بافت‌های اطراف پیرامون حرم‌های مطهر، اصلاح ماده ۸۱ در راستای کمک به توسعه شهرک‌های صنعتی، تولیدی و صنفی به جهت بر طرف کردن محدودیت‌های ارائه زمین و اجرا و تعیین تکلیف دو کمربندی رینگ شمال شرق و جنوب و بهره‌برداری آزادراه اصفهان تا پایان اسفندماه از جمله طرح‌های مرتبط با شهرداری است که در مجلس شورای اسلامی برای استان فارس در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا، شیب شکن چمران، فاز یک بهسازی باغ ملی، تکمیل دیوار سنگی رودخانه خشک، پیاده رو سازی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت، جابجایی شبکه برق، روکش آسفالت، فاز ۲ بهسازی و بازآفرینی خیابان ناصر خسرو، فاز یک «کف فرش، مرمت و زیباسازی گذر سنگ سیاه»، سنگفرش میدان شهدا، کف سازی و مرمت گذر منصوریه، ساماندهی بن بست شهید دستغیب(ره)، بهسازی و مرمت گذر قهر و آشتی و کفسازی و بهسازی خیابان لطفعلی خان زند بخشی از پروژه‌هایی بود که توسط شهرداری شیراز اجرایی، آماده بهره برداری یا کلنگ زنی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز