خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر گلپایگان تاکید کرد:

مسئله بازیافت زباله، معضل بزرگ گلپایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۵۱

مهم‌ترین مشکلات شهرستان گلپایگان، مسئله بازیافت زباله است که به شدت آینده زیست محیطی شهرستان را تهدید می‌کند.

رئیس شورای شهرستان گلپایگان درحاشیه دیدار اعضای شورا با شهردار گلپایگان اظهارداشت: شورای شهرستان گلپایگان به دور از بخشی نگری و با تعامل مطلوب با تمام دستگاه‌ها همواره نگاهی کلان به تمام نقاط شهرستان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی فیروزی، تصریح کرد: روز شهرداری‌ها فرصت مناسبی بود تا اعضای شورای شهرستان با شهرداران و پرسنل شهرداری‌های سه شهر و دهیاران شهرستان دیدار و با تقدیر از زحمات آنان زمینه تعامل بیشتر را فراهم کنند.

رئیس شورای شهرستان گلپایگان گفت: تلاش برای برطرف ساختن مشکلات شهرستان در حیطه کاری شورای شهرستان است.

فیروزی افزود: شورای شهرستان گلپایگان از ابتدای فعالیت تاکنون، ۲۰ مصوبه داشته که ۷۵ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان گلپایگان در بسیاری از زمینه‌ها، ظرفیت رشد مضاعف دارد، تأکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری مانند صالح پیغمبر، قلعه تاریخی وداغ و منطقه تنگه غرقاب وجود دارد که در صورت تلاش و تعامل دستگاه‌های مربوط می‌تواند به نقاط گردشگری در سطح کشور تبدیل و هرساله گردشگران زیادی را به شهرستان جذب کند.

علی فیروزی مهم‌ترین مشکلات شهرستان را در حال حاضر، مسئله بازیافت زباله عنوان کرد، و تأکید کرد: این مسئله یک معظل حاد زیست محیطی تلقی می‌شود که تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد که باید با قوت به این موضوع ورود پیدا کنند و سعی همه ما باید بر این باشد که هرچه زود‌تر با فراهم کردن مکان مناسب برای ایجاد سایت بازیافت این معضل بزرگ را در شهرستان برطرف کنیم.

رئیس شورای شهرستان گلپایگان اصحاب رسانه را پشتوانه قوی برای مردم ومسئولان برشمرد و تأکید کرد: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار شهرستان، مسئولان را در حل مشکلات و اجرای مطلوب امور یاری همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز