خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد؛

جریمه 100 میلیونی برای واحد‌های صنفی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۰۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: 100 میلیون تومان جریمه نقدی برای واحد‌های صنفی نگهداری لوازم خانگی قاچاق در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر گفت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، واحد صنفی که قاچاق لوازم خانگی کرده بود، کشف شد و پرونده ای در این زمینه تشکیل شده و در شبعه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قزوین ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان موظف به درج شناسه به روی کالاها هستند و به کالاهای فاقد این شناسه، مجازات قاچاق کالا در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول افزود: براساس مستندات در پرونده و شواهدی موجود و بررسی‌های به عمل آمده، علاوه بر ضبط و انتقال کالای مکشوفه به سازمان املاک تملیکی، متخلف به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال، جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکومشد.

حسن پور با بیان اینکه اثرات زیانبار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: تعزیرات حکومتی با همه آنچه از جمله؛ خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت برخورد شدیدی می‌کند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این گونه تخلف از طریق سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز