خبرگزاری کار ایران

جریمه 53 میلیونی برای عامل قاچاق سیگار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۵۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: عامل قاچاق سیگار پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت 530 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ محمدی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می‌شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در ادامه بازدیدها از واحدهای تولیدی و توزیعی  استان از چند واحد کلان تولیدی و توزیعی در خصوص تولید محصولات لبنی، روغن خودرو و ضدیخ بازرسی شد و برای یک شرکت پخش کپسول گاز به علت گران‌فروشی پرونده تخلف تشکیل شد.

وی عنوان کرد: همچنین در این بازدیدها برای یک واحد تولیدی لوازم خانگی و یک واحد تولیدی محصولات غذایی که نسبت به عدم درج قیمت برای تولید کننده کوتاهی کرده بودند، پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی است.

این مسئول افزود: در بازرسی‌ها از واحدهای عرضه و پخش محصولات کالاهای اساسی تخلفات متعددی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و ارائه نکردن فاکتور معتبر، احراز تخلف شد، از یک واحد صنفی نیز بیش از 50 عدد نوشیدنی انرژی زای قاچاق کشف شد که پرونده در حال سیر قانونی است و با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

محمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام  ماموریت در محور اتوبان  قزوین‌–‌تهران با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن  بیش از 8 هزار نخ انواع سیگار خارجی را کشف  کرده و پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه  ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل  ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز