خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

کمیسیون توافقات در شهرداری قزوین تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۳۲۷

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به منظور کاهش تخلفات در ساخت وساز و کاهش پرونده های ورودی به کمیسیون ماده صد ضرورت دارد تا کمیسیون توافقات درشهرداری قزوین راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: در حال حاضر به دلیل تراکم پرونده در کمیسیون‌های ماده صد، در رسیدگی به پرونده های شهروندان و رفع گرفتاری مردم با مشکل روبرو هستیم. براین اساس باید علاوه بر جلسات این کمیسیون به صورت مستمر وثابت ، جلسات فوق العاده تشکیل شود تا روند رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین افزود: بایستی در جریان ساخت و ساز و قبل از هرگونه تخلف اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد نه اینکه وقتی مالک بنا را به اتمام رساند نسبت به اعمال حکم تخریب و یا اعاده به وضع سابق اقدام کرد.

اشدری تاکید کرد: کمیسیون توافقات به حل مشکلات شهروندان و کاهش پرونده های ورودی به کمیسیون ماده صد کمک زیادی خواهد کرد در این شرایط است می توان در کمیسیون ماده صد جز تخریب رأی دیگری نداشت.

این عضو شورا به ایجاد مشکل دریافت استحکام بنای سه برگی برای شهروندان به ویژه مناطق منفصل شهری ونقاط کم برخوردار شهر اشاره نمود و گفت: بیشتر شهروندانی که پلاک‌های زیر صدمترمربع و فرسوده دارند برای ساخت و ساز باید استحکام بنای سه برگی دریافت کنند که متاسفانه توان مالی برای این موضوع را ندارند، بنابراین بایستی این مشکل برای دریافت خدمات این پلاک‌ها به نوعی رفع و در خصوص آن تدبیر شود.

اشدری در پایان اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مالکین، برای استعلام ادارات حفار و خدماتی در انتظارند زودتر تعیین و تکلیف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز