خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری قزوین مورد توجه ویژه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۵۱

رئیس شورای شهر قزوین گفت: از شهردار قزوین و مجموعه مدیران شهری می‌خواهیم که در راستای چارچوب تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر، اقدام در راستای تقویم زمان بندی تحقق بودجه و اجرای طرح‌های شهری نیمه تمام و شفاف سازی هزینه‌ها و بودجه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه علنی شورا به اهمیت تحقق بودجه شهرداری قزوین در سال جاری اشاره کرد و گفت: موضوع قابل تاملی که در ارائه خدمات بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر مستقیمی بر  شهر و شهروندان دارد، بحث منابع مالی شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: علی‌رغم بودجه 2200 میلیارد تومانی شهرداری قزوین که باید در سال جاری محقق شود، متاسفانه در چند ماه گذشته مبلغ بسیار ناچیزی محقق شده است و در این زمینه پیش بینی راهکارهایی جهت اصلاح نظام درآمدی شهرداری و کسب درآمدهای سالم برای مدیریت بهینه شهر ضروری است.

وی با تاکید بر این نکته که  مجموعه شورا و شهرداری باید در تعامل با هم و تعامل بین دستگاهی با نهادهای خدمات‌رسان خارج از بدنه شهرداری باشند افزود: برای ساختن شهری آباد برای شهروندان نیازمند تحقق این مهم هستیم بر این اساس ضرورت دارد شهروندان را به عنوان وجه مشترک تمام برنامه‌ها و طرح‌ها در هر سطح و جایگاهی، مخاطب اصلی خود دانسته و با هم اندیشی و همفکری نسبت به رفع موانع و ارایه خدمات شایسته به شهروندان اقدام کنیم.

 این مسئول بر لزوم توجه به نظرات نخبگان و متخصصین در اداره شهر قزوین تاکید کرده و گفت: استفاده از نظر محققان، نخبگان، متخصصین و صاحب نظران و روش‌های علمی برای اداره شهر موضوعی است که به نظر می‌رسد مغفول مانده است؛ اگر مدیریت شهری برمبنای روش‌های علمی و اصولی مدیریت شود، پیشرفت و انسجام بیشتری به وجود خواهد آمد و قزوین به شهری برخوردار و شهری برای زندگی بهتربرای شهروندان تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ما باید پاسخگویی به مطالبات و انتظارات شهروندان را مهم‌ترین برنامه و اولویت خود بدانیم خاطر نشان کرد: هر شهروندی حق دارد از جزئی‌ترین اقدامات مدیریت شهری آگاهی یابد و ما نیز وظیفه داریم تا اقدامات و فرآیندها را به صورت روشن برای مردم بازگو کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز