خبرگزاری کار ایران

هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شفاف‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۶۸

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در خصوص هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری، پیام‌های متعددی از سوی شهروندان ارسال شده است که در این راستا باید شفاف‌سازی شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره در چهل‌وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن قدردانی از ورود شهرداری به عرصه ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه، اظهار کرد: در خصوص هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری تماس و پیام‌های متعددی از سوی شهروندان وجود دارد که به دنبال کسب اطلاع از میزان هزینه کرد برای این تیم هستند.

وی افزود: شهرداری بندرعباس در فصل گذشته در لیگ دسته دوم فعالیت داشت که با توجه به مصاحبه‌های اخیر مسئولان شهرداری، به‌رغم صرف هزینه ۱۰ الی ۱۲ میلیاردی، از صعود به لیگ یک باز ماند و با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، تیم‌های حاضر در این لیگ همچون چوکای تالش، ون پارس اصفهان و بندر شهید عامری با بودجه به مراتب پایین‌تر توانستند مجوز صعود به لیگ یک فوتبال کشور را به دست بیاورند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: به‌رغم بودجه مصوب شورای اسلامی شهر به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، شهرداری اقدام به هزینه به مراتب بیشتر از آنچه در بودجه پیش‌بینی شده بود، کرده است که این صرف هزینه‌های زیاد باعث دغدغه و پرسش شهروندان در تماس‌ها و حتی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شورای ششم مخالف شور و نشاط اجتماعی نیست، اما برای هزینه‌ها ضمن کنترل و نظارت دقیق باید سقف معقولی در نظر گرفته شود چرا که بدون ایجاد سقف مشخص و نبود شفافیت باعث ریخت و پاش در این زمینه خواهد شد و این موضوع مورد قبول اعضای شورای اسلامی شهر و مردم نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز