خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اختصاص اعتبارات لازم در بخش ورزش، در بودجه سال آینده شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۱۰

توجه ویژه به ورزش کلان شهر اصفهان و اختصاص اعتبارات لازم در این بخش در بودجه سال آینده شهرداری ضروری است.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به اهمیت و نقش ورزش و تحرک در ارتقاء سلامت، شادی و نشاط شهروندان اشاره کرد و گفت: اختصاص سهمی از بودجه شهرداری اصفهان به بخش ورزش در کلان شهر اصفهان به ویژه ورزش همگانی و بانوان و ارتقاء سرانه ورزشی این شهر به استاندارد جهانی ضروری‌ست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول جزینی، توجه مسوولان به امر ورزش و توسعه و تجهیز مراکز ورزشی را امری اجتناب ناپذیر دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: ایشان فرمودند، کشوری که بخواهد خوب اداره شود و به اهداف خود برسد و نیز جامعه‌ای که بخواهد در دنیا سرافراز بماند و استقلال حقیقی را به دست آورد و در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی پیروز شود نیازمند مردمی سالم، قوی، بانشاط و دارای قدرت اراده و تصمیم گیری است و این مهم با ورزش و تحرک تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی باید در اولویت بودجه سال آینده شهرداری اصفهان قرار گیرد، خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر گفت: به عنوان نمایندگان مردم اصفهان در این شورا باید در جهت خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و با همدلی و وفاق برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

رسول جزینی، لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار اصفهان در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر و پیشرفت و تعالی کلان شهر اصفهان را مورد تاکید قرار داد و قانون گذاری و نظارت عالیه بر روند امور کلان شهر اصفهان از سوی شورای اسلامی شهر را خواستار شد و افزود: شهردار اصفهان باید همواره با این شورا تعامل داشته باشد و شایسته سالاری را در جهت منافع شهر در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی بر مطالبه‌گری شورای اسلامی شهر اصفهان از تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: این شورا شورای اسلامی شهر است نه شورای شهرداری و باید خواسته‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی و ادارات را مطالبه کند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سوء مدیریت، ورزش استان را به قهقرا هدایت می‌کند.

وی با انتقاد از مدیریت و وضعیت فعلی ورزش اصفهان گفت: مدیریت ورزش استان که با کینه توزی و غرض ورزی همراه است و روز به روز ورزش اصفهان را به نابودی و قهقرا نزدیک‌تر می‌کند رضایت‌بخش نیست.

وی با بیان اینکه ورزش اصفهان که دایه پرچمداری ورزش کشور را داشته، در حال حاضر ضعیف‌ترین دوران عمر خود را سپری می‌نماید افزود: امکانات ورزشی اصفهان بسیار پایین و داشته‌های آن فرسوده و در حال از بین رفتن است و ورزشکاران با کمترین امکانات به مسابقات اعزام می‌شوند.

رسول جزینی از آشفتگی و بهم ریختگی ورزش استان اصفهان در بخشهای فوتبال، کشتی، والیبال، بسکتبال و نارضایتی ورزشکاران، شهروندان، اصحاب رسانه و مسوولان از این روند خبر داد و تصریح کرد: ورزش اصفهان در حال حاضر نیازمند همدلی، آرامش و مدیریت منطقی و توانمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز