خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن بندرعباس/ پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به‌رغم تذکر مکرر به شهردار هنوز حقوق بسیاری از کارگران توسط شرکت‌ها پرداخت نشده که امیدواریم شهردار بندرعباس این موضوع را مدیریت کرده و هرچه زودتر تأخیر در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان را سروسامان دهد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره در چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تسلیت حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان، خواستار شناسایی ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس توسط شهرداری شد.

وی با بیان اینکه برای چندمین بار نسبت به تأخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری به شهردار تذکر می‌دهم، تصریح کرد: به‌رغم تذکر مکرر به شهردار هنوز حقوق بسیاری از کارگران توسط شرکت‌ها پرداخت نشده است، که با توجه به شرایط اقتصادی مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده و از این وضعیت گلایه‌مند هستند که امیدوارم شهردار بندرعباس این موضوع را مدیریت کرده و هرچه زودتر تأخیر در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان را سر و سامان دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره ارسال نامه‌های شهرداری به شورای اسلامی شهر، افزود: مطابق قانون شوراها، نامه‌ها اولویت‌بندی دارند و اولویت‌ آن‌ها در کمیسیون‌ها بررسی می‌شود، کمسیون‌ها یک ماه فرصت دارند تا به صورت تخصصی به موضوع‌ها رسیدگی و اظهار نظر کنند.

وی با اشاره به تصویب بودجه شهرداری از سوی شورا و ارسال آن در تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه به شهرداری، اضافه کرد: هنوز بودجه مصوب شده شهرداری بندرعباس تا امروز به شورا ارائه نشده است، که علت تأخیر مشخص نیست. جا دارد شهرداری بندرعباس هرچه زودتر بودجه را برای امضای نهایی به شورا ارسال کند.

جراره با اشاره به بدهی برخی دستگاه‌های استان به شهرداری، تصریح کرد: شهرداری با مشکلات مالی مواجه است و انتظار داریم دستگاه‌هایی که به شهرداری بدهی دارند هرچه زودتر بدهی‌های خود را پرداخت کنند و این توقع را هم از شهرداری داریم که نسبت به وصول مطالبات اقدام جدی کند.

وی خاطرنشان کرد: جلسات کسب درآمد عوارض رفع آلایندگی تشکیل شده و این امیدواری را داریم که به زودی سهم شهر بندرعباس را از آلایندگی صنایع استان بگیریم که اگر این کار انجام شود، شهرداری می‌تواند خدمات بهتر و کارهای عمرانی بیشتری را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز