خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور مطرح کرد:

ماهیانه 55 تا 60 میلیارد تومان حقوق کارکنان شهرداری است/جذب 80 درصدی بودجه 97 شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۳۲

معاون مالی و اقتصادی‌شهرداری شیراز با بیان اینکه‌ماهیانه 55 تا 60 میلیارد تومان حقوق و مزایای کارکنان این مجموعه است، افزود: طبق تاکید شهردار شیراز ابتدا حقوق کارگران سازمان پسماند، فضای سبز حوزه خدمات شهری پرداخت می شود و پس از پرداخت حقوق سایر کارکنان در انتها حقوق مدیران مجموعه پرداخت خواهد شد.

ایلنا: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد هادی هاشم پور در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری شیراز با شاره به تصویب 600 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط دو قطار شهری شیراز توسط شورای شهر در سال 97 گفت: پرداخت 50 درصد از اصل و سود این اوراق مشارکت بر عهده دولت است و موفق به تصویب و فروش بخشی از آن در 28 اسفندماه سال گذشته شدیم. همچنین فروش اوراق مشارکت خط دو قطار شهری در سال 98 نیز ادامه می یابد و با فروش اوراق مشارکت بودجه حفر تونل و ایجاد ایستگاه های این خط تامین می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به کارنامه مالی این نهاد در سال 97 گفت: شهرداری شیراز در زمینه جذب بودجه عملکرد مناسبی داشت. بودجه سال 97 این نهاد بیش از سه هزار میلیارد تومان بود و با توجه به اینکه دوره عملکرد بودجه تا پایان خرداد ماه است، اما شهرداری شیراز توانست تا پایان اسفندماه 80 درصد جذب بودجه داشته باشد و حدود دو هزار و 400 میلیارد تومان بودجه نقدی و غیرنقدی را جذب کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه عملکرد این مجموعه در پرداخت 70 میلیارد تومان نقد و خرید اتوبوس‌های جدید برای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، عملکردی یگانه و شاخص در بین کلانشهرها بود، افزود: تمرکز مجموعه شهرداری در سال 97 بر تکمیل پروژه های نیمه تمام به عنوان سرمایه های شهر و شهروندان بود و طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال 98 چندین پروژه شاخص به بهره برداری می رسد.

هاشم پور اضافه کرد: سال گذشته یک رکورد بی سابقه در زمینه درآمدی زده شد و شهرداری شیراز توانست نسبت به مدت مشابه حدود 213 درصد جذب درآمد (نسبت به مدت مشابه اسفند) داشته باشد و کلیه مناطق بیش از 100 درصد جذب درآمد داشتند که این به همت مجموعه شهرداری و برگزاری منظم و مستمر جلسات درآمدی جذب محقق شد. رضایت مندی شهروندان نیز به واسطه تامین منابع مالی و در پی آن اجرای پروژه ها و اقدامات مختلف در سطح شهر حاصل می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز همچنین ایجاد حساب خزانه داری و تثبیت نظام تخصیص را از دیگر اقدامات مجموعه شهرداری در سال 97 دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز