خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر:

باید به تفکرات غیر قانونی، با سربلندی نه بگوییم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۷۹

اگر زمانی، در شهرداری کمبود نیرو حس شد با برگزاری آزمون استخدامی نفرات قبول شده انتخاب شوند تا مردم بدانند مسأله شخصی و خانوادگی در استخدام وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: باید در اداره شهرداری به مردم توجه نماییم و به تفکرات و خواسته های غیر قانونی با سربلندی نه بگوییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، نصرالله دریابیگی در جلسه علنی شورای شهر در نطق پیش از دستور با بیان اینکه باید در شورا بدور از مسائل حاشیه ای و قبیله ای و در سایه برنامه ریزی به وظایف خود عمل کنیم اظهار داشت: کنار هم قرار گرفتن مردم و مسئولین یکی از دستاوردهای مهم شوراهاست.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه عملی باید به نکاتی توجه نمود که از آن جمله می توان به جلوگیری از تفرقه و حفظ منابع ملی در سایه روحانیت، استفاده از نخبگان در همه سطوح، استفاده بهینه از کارشناسان و افراد مجرب، تقویت و راه اندازی شورا یاریها، استفاده از تجارب همه تشکل و احزاب وآشتی مردم با شهرداری در راستای تحقق توسعه و عدالت اجتماهی اشاره کرد.

دریابیگی، توجه به کمیسیون ها در شورا و شهرداری را در رفع محرومیت و اداره ارزان شهر موثر و مفید برشمرد و یادآور شد: حقوق امروز شهروندان تنها یک چهارم هزینه زندگی را تأمین می کند.

عضو شورای اسلامی قائم شهر افزود: توجه شورا و شهرداری باید به گونه ای باشد تا بودجه بر اساس واقعیتها تصویب شود و برای ورودی از هرگونه سهل انگاری پرهیز نمایند تا بتوانند صد درصد این بودجه را محقق کنند.

وی، با بیان اینکه اگر بودجه مصوب تحقق پیدا نکند شورا و شهرداری حتی توان پرداخت حقوق ناچیز کارگران شهرداری را هم نخواهد داشت و دچار چالش می شود تصریح کرد: شهرداری ها هیچ بودجه دولتی دریافت نمی کنند و باید با ظرافت صادقانه و مسئولانه و با ارتباط با مردم و نهادهای غیر دولتی این مشکل را برطرف ساخت.

دریابیگی، اجرای پروژه های مهم و موثر شهری را موجب دلگرمی مردم دانست و افزود: وقتی مدیریت شهری بتواند به زیر ساختها توجه کند و مشکلاتی همچون جمع آوری آبهای سطحی، آسفالت و فضای سبز را با نظارت مسئولانه برطرف نماید حس اعتماد مردم جلب خواهد شد.

عضو شورای اسلامی قائم شهر به کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: بسیاری از این عزیزان در اسرع وقت حقوق دریافت نمی کنند و یا امنیت شغلی ندارند و درخواست کرد: کارهای خدماتی و جانبی را به بخش خصوصی داده شود و از شرکت های تعاونی بعنوان بهترین جریان خصوصی نام برد.

وی ادامه داد: باید در اداره شهرداری به مردم توجه کرد و به تفکرات غیر قانونی با سربلندی نه بگوییم و حافظ منافع ملی باشیم.

دریابیگی، از اختلاف و دو دستگی بعنوان عامل تضعیف مدیریت نام برد و خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری باید در قالب ید واحد و در جهت عدالت اجتماعی و توسعه گام بردارند.

وی در پایان از شهردار خواست اگر زمانی، در شهرداری کمبود نیرو حس شد با برگزاری آزمون استخدامی نفرات قبول شده را برگزیند تا مردم بدانند مسأله شخصی و خانوادگی در استخدام وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز