خبرگزاری کار ایران

شهردار نکا:

74 درصد بودجه شهرداری نکا محقق شد/ شهرداری نکا مشکلی ندارد و برخی در حال فرافکنی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۶۶

شهردار نکا از تحقق 74 درصدی بودجه شهرداری نکا خبر داد و گفت: تا پایان سال تلاش داریم تا کل بودجه محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمهدی احمدی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از 35 میلیارد تومان بودجه سال 97 تاکنون 26 میلیارد تومان محقق شد.

وی اظهار کرد: از 35 میلیارد تومان بودجه سال 97 با برنامه ریزی انجام شده 34.9 درصد جاری و 65.1 درصد بودجه عمرانی بوده است و تلاش شد تا در بخش عمرانی با قوت بیشتری وارد عمل شویم.

احمدی با اعلام اینکه طرح تفضیلی نکا در حال انجام است؛ خاطر نشان کرد: شهر نکا تاکنون فاقد طرح تفضیلی بود و با اجرایی شدن آن، اصول و ضوابط شهرسازی رعایت و ساخت و سازها اصولی می شوند.

شهردار نکا همچنین در مورد بدهی و درآمد شهرداری نکا گفت: در حال حاضر براساس بدهی ثبت شده در سیستم شهرداری نکا 7 میلیارد و 800 میلیون تومان بدهی و همچنین 4 میلیارد تومان بدهی استاد داریم و 30 میلیارد تومان طلب دارد و یک ریال به بیمه و دارایی بدهکار نیست مگر اینکه بدعی از گذشته باقی مانده باشد.

این مسئول ادامه داد: در وصول مطالبات سخت گیری های خاص خود را داریم و معتقدیم انبوه سازان و افرادی که طلب های فراوان به شهرداری دارند باید نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام کنند اما در مورد بدهی نوسازی و کسب پیشه مردم و شهروندان عادی، سخت گیری نداریم.

احمدی افزود: حقوق همه کارکنان ماهانه پرداخت می شود و هیچ حقوق معوقی نداریم و در مجموع، شهرداری نکا هیچ مشکلی ندارد و برخی تنها در حال فرافکنی هستند.

وی با اشاره به بحث تفکیک زباله از مبداء گفت: نکا از محدود شهرهای استان مازندران است که طرح تفکیک زباله از مبداء را اجرایی نکرده است و این در حالیست که برای اجرای این طرح در شهریور ماه 97 بعد از مطالعات، مکاتبات با شورا انجام شد اما شورا در بهمن ماه 97 و بعد از 5 ماه مصوبه داد و اجرایی می شود.

شهردار نکا بیان داشت: در بحث تفکیک زباله از مبداء نیازمند مشارکت همه شهروندان هستیم و امیدواریم در این بخش با تلاش همه جانبه شهروندان، نتایج خوبی حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز