خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرکرد خبرداد؛

جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در چهارمحال وبختیاری

کد خبر : ۱۲۹۱۵۱۹

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از فروش املاک مازاد دولت در چهارمحال و بختیاری جذب می شود.

به گزارش ایلنا، احمد راستینیه اظهارداشت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری، فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است و امید می‌رود امسال برای نخستین بار اجرایی شود که با تحقق آن می‌توان این اعتبار را برای اجرای طرح‌های مهم از جمله شبکه آب و فاضلاب اختصاص داد.

وی افزود: اجرای طرح‌های فاضلاب هم هزینه‌بر و هم زمانبر است از همین رو با اعتبارات موجود نمی‌توان این طرح‌ها را به زودی افتتاح کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس تصریح کرد:  اجرای برنامه‌های بیشتر برای توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها ضرورت دارد چرا که افزایش هزینه‌هایی نظیر تامین مسکن سبب شده تا روستاییان ترجیح بدهند به شهر‌ها مهاجرت کنند از همین رو باید در شورای برنامه‌ریزی استان برای جلوگیری از این روند راهکار‌های موثری ارائه داد.

وی، وجود برخی ضوابط شهرسازی به ویژه در حریم بافت‌های تاریخی را مانعی برای بازآفرینی شهری دانست و گفت: این موضوع به طور مثال در منطقه چالشتر اشکالاتی ایجاد کرده است که می‌طلبد در این خصوص روان‌سازی کرد.

راستینه، نظارت بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اعتبارات استان در ماه‌های پایانی جذب شد باید به درستی نظارت شود که انحرافی در این خصوص شکل نگرفته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز