خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

برای ساخت پردیس هنری گچساران 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم / نماینده گچساران قول داد 23 میلیارد تومان تخصیص داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۰۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساخت پردیس هنری این شهرستان به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: متاسفانه فعالیت عمرانی این پروژه مهم و حیاتی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان اکنون تعطیل است.

اورنگ نارکی در گفت و گو با ایلنا در گچساران گفت: تخصیص اعتبار برای این پروژه مهم و بزرگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران می تواند فعالیت عمرانی این پروژه یعنی پردیس هنری شهرستان را دوباره شروع کند.

وی با بیان اینکه از 50 میلیاردتومان اعتبار موردنیاز برای ساخت این پروژه عمرانی هنری و فرهنگی گچساران اکنون 23 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است، تاکید کرد که نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی قول داده است تمام 23 میلیارد تومان تخصیص داده شود.

به گزارش ایلنا از گچساران، پردیس هنری شهرستان گچساران در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع تعریف شده و چند سال بنای آن بدون اعتبار رها شده بود.

این پردیس دارای سالن های موسیقی، همایش و برنامه‌های عمومی، پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری و سالن اجتماعات است.

۳۵۶ هنرمند در شهرستان گچساران به فعالیت های هنری مشغول اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز