خبرگزاری کار ایران

کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۰۸

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار اظهار کرد: ساخت کتابخانه مرکزی از سال ۸۶ آغاز شده و تا سال ۹۱ با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سال ۹۱ تا ۹۷ به مدت ۶ سال به دلیل عدم تخصیص اعتبار پروژه متوقف شد.

وی افزود: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با پیگیری‌های انجام گرفته ۵.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه تخصیص یافت که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به هم را به همراه داشته است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون نیز پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه به دلیل عدم تخصیص اعتبار مجدد متوقف شده و همچنین به دلیل عدم اعتبار پروژه از هفت به پنج طبقه کاهش پیدا کرده است.

حسنی خونسار با اشاره به میزان اعتبار لازم برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه، گفت: بر اساس آخرین برآورد مجری طرح برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه با پنج طبقه و ۱۲ هزار متر زیربنا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته کتابخانه مرکزی شهرهای همدان، یزد، مشهد و سنندج به بهره‌برداری رسید، تاکید کرد: تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیازمند نگاه فرهنگی مسئولان بوده تا این پروژه سرانجام تکمیل و بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هر ۲ ماه یکبار جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز