خبرگزاری کار ایران

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مجروحان حمله تروریستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۲۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مجروحان حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه چهارم آبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

 سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان های حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریتهای جراحی شهید رجایی، نمازی و مسلمین، از مجروحان این حمله تروریستی عیادت کرد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با عیادت از مجروحان این حمله تروریستی، از نزدیک بر روند ارایه خدمات درمانی نظارت کرد.

در پی این حمله تروریستی، ستاد حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعال شد و تمامی بیمارستان های شیراز به حالت آماده باش درآمدند و پزشکان و کادر درمان و نیز اتاق های عمل بیمارستان های شیراز برای خدمت رسانی به مجروحان این حادثه در آمادگی کامل به سر می برند.

همچنین پس از اعلام گزارش حادثه به مرکز اورژانس شیراز، در کوتاهترین زمان ممکن ۱۴ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

با وقوع حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مجروحان این حادثه توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ شیراز به بیمارستان شهید رجایی، نمازی و مسلمین اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز