خبرگزاری کار ایران

حضور پزشکان در کاروان های زائران امام راحل

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۵۳

«این بیمارستان یک روز قبل از مراسم ارتحال امام راحل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا و تا یک روز بعد از مراسم به ارائه خدمات عمومی و تخصصی می پردازد.»

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: آمبولانس، پزشک و پیراپزشک همراه با کاروان‌‌های اعزامی برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، روح الله قائد امینی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بیمارستان صحرایی در محوطه حرم مطهر امام راحل(ره) به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران شرکت کننده در این مراسم برپا شد.

معاون امداد و درمان گفت: این بیمارستان یک روز قبل از مراسم ارتحال امام راحل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا و تا یک روز بعد از مراسم به ارائه خدمات عمومی و تخصصی می پردازد.

وی تصریح کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی، مراقبتی، اعمال جراحی و یا بستری داشته باشند به بیمارستان‌های همجوار اعزام می شوند تا درمان آنان در این مراکز به صورت رایگان مورد پیگیری قرار بگیرد.

قائد امینی با اشاره به اعزام پزشکان و پیراپزشکان بسیجی همراه با کاروان‌های اعزامی از سوی استان‌ها به تهران، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، معاونت بهداشت و درمان سپاه‌های استانی مسئولیت اعزام اکیپ بهداشت و درمان به تهران را بر عهده دارند.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی افزود: بر این اساس همراه با هر اکیپ استانی شرکت کننده در مراسم ارتحال یک آمبولانس و در هر اتوبوس نیز یک کارشناس بهداشتی حضور دارد که مسئولیت امور بهداشتی را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: مطب‌های پزشکان بسیجی تا روز دوشنبه به ارائه خدمات ویزیت رایگان می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز