خبرگزاری کار ایران

حزب موتلفه اسلامی:

مردم مراقب حرکات مشکوک عناصر فریب خورده باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۸۹

حزب موتلفه اسلامی در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن موسی (ع) در بیانیه‌ای تاکید کرد که از همه مردم می‌خواهیم با هوشیاری و بصیرت، مراقب هر حرکت مشکوک و عنصر فریب خورده باشند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین و منتقم المظلومین

بای ذنب قتلت

 جنایت وحشیانه و ضدبشری فتنه گران علیه زائران و نمازگزاران در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) که در حالت زیارت و نماز جماعت بودند آنچنان زشت و ظالمانه و پلید بود که حامیان فتنه گران را به انفعال و استیصال برد و ملت بزرگ ایران را عزادار شهدای کودک و زن و پیر و جوان این اقدام تروریستی داعشی نمود.

گفته بودیم با شکست سخت این فتنه که استکبار آمریکایی انگلیسی صهیونیستی سعودی آن را طراحی و اجرا نمودند و ملت بزرگ ایران با رهبری ولی امر مسلمین و پشتکار و فداکاری مسئولان و نیروهای انتظامی ظرف چند روز فتنه طراحی شده استکبار در دو سال را به شکست رساند، در پسا فتنه آنها مذبوحانه به ترور انفجار و عملیات ایذایی اقدام خواهند کرد تا انتقام شکست سخت خود را از مردم مقاوم که با آنها مخالفت کردند و با عدم همکاری عجز آنان را آشکار نمودند بگیرند.

اما مکر دشمنان خدا همواره آنها را زیانکارترین می‌کند رسوایی تیراندازی و عملیات ترور در حرم اهل بیت که مردم بی گناه در حال زیارت و دعا و نماز را به خاک و خون کشاند فتنه‌گران را منفورتر کرده و آنها را رسواتر می کند.

حزب موتلفه اسلامی این رویداد تاثر آور را به محضر امام عصر (ع) ولی امر مسلمین و مقاوم ایران و خانواده های شهدا و مردم استان فارس تسلیت گفته و انعام شهادت را بر شهدا تبریک می گوید و برای مجروحان این انتقام کور تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد.

از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که این روزها شدیدا تحت جنگ روانی دشمنان هستند، تقدیر و تشکر دارد و می‌خواهد که شجاعانه و با اقتدار این فتنه و فتنه گران را مراقبت کرده و توطئه سنگین آنها را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.

از همه مردم می‌خواهد با هوشیاری و بصیرت مراقب هر حرکت مشکوک و عنصر فریب خورده باشند همانطور که منافقین و ضدانقلاب را با همت بلند خود به فرار و پناه به دشمنان و اهریمنان وادار کرده اند، این فتنه و فتنه گران را نیز به بیعت دائمی با آنها برسانند.

صراحتاً از آن‌ها که ساده اندیشانه فتنه را با اعتراض اشتباه گرفتند و از جریان هایی که در این فتنه مواضع آنها با آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها سعودی‌ها و اکنون طراحان و عاملان ترور بی رحمانه حرم مطهر شیراز همسویی داشت، می‌خواهد که اشتباه و خطا و تحلیل‌های غلط خود را تصحیح کنند و مواضع شفاف و قاطع در برابر این فتنه بیگانه ساز و عوامل فتنه بگیرند.

از قوه قضاییه و مسئولان امنیتی کشور می‌خواهد که با قاطعیت و سرعت عمل به وظیفه پیشگیری و مجازات بازدارنده این جنایتکاران اقدام کنند و مطمئن باشند که اکنون غبار و ابهام ها تمام شده و منافقین و مزدوران آمریکا به رسوایی رسیده‌اند ملت یکپارچه از آنها حمایت می کند .

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز