خبرگزاری کار ایران

با تصمیم استانداری،

فارس روز شنبه هفتم آبان ماه تعطیل است/ اعلام برنامه تشییع شهدای حمله تروریستی

کد خبر : ۱۲۹۱۲۴۷

با تصمیم استانداری فارس روز شنبه هفتم آبان ماه همزمان با تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، استان فارس تعطیل است.

 به گزارش ایلنا، معاون توسعه استانداری فارس اعلام کرد که روز شنبه همه ادارات دولتی و مدارس استان تعطیل خواهد بود.

عبدالعلی کریمی گفت: با توجه به وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ و پیش‌بینی برگزاری مراسم تشییع شهدا در روز شنبه ۷ آبان ماه، کلیه ادارت و مدارس استان فارس تعطیل خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز  از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خبر داد.

اسماعیل محبی پور گفت: قرار است پیکر مطهر این شهدا روز شنبه هفتم آبان ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدبن موسی با حضور مردم تشییع شود.

او گفت: خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند شهدای خود را در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تدفین کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دو نفر از شهدای این حادثه اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر استان هرمزگان، یک نفر تهران، سه نفر شهر شیراز، یک نفر فسا، یک نفر مرودشت، یک نفر سیرجان و یک نفر همدان هستند.

محبی پور گفت: بنابر اعلام پزشکان دو نفر از مجروحان این حادثه سطح هوشیاری پایینی دارند و دیگر مجروحان در شرایط مطلوبی هستند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز