خبرگزاری کار ایران

​دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس:

ابعاد حادثه مسجد حاج عباس شیراز بررسی می‌شود/مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۰۵۲

​دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: ابعاد حادثه مسجد حاج عباس شیراز با نظارت مقام قضایی توسط تیم مشترک امنیتی و انتظامی بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع حمله فردی به نمازگزاران مسجد حاج عباس شیراز،سید مصطفی بحرینی از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سر‌پرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در راستای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه از لحظه وقوع حادثه احد از معاونین دادستان مرکز استان در مسجد حاضر شد گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده و ارجاع به بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز جهت تحقیقات به تیم مشترک پلیس اطلاعات و آگاهی استان تحویل شده است.

او گفت: پس از حضور مقام قضایی در بیمارستان و بررسی وضعیت مصدومان حادثه مسئولان بیمارستان از مساعد بودن حال هر ۹ مصدوم حادثه خبر دادند.

این مقام قضایی گفت: هویت ضارب مشخص شده است و تحقیقات در خصوص انگیزه ارتکاب این اقدام مجرمانه توسط متهم در حال بررسی است.

 صبح دیروز و پس از برگزاری دعای ندبه در مسجد حاج عباس شیراز یکی از حاضران در مسجد با استفاده از کارد موجود در آبدار خانه مسجد اقدام به حمله و مصدومیت ۹ نفر از نمازگزاران می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز