خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

متخلفان صنفی در قزوین 120 میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۲۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در ماه گذشته با بررسی پرونده‌های تخلف در تعزیرات، متخلفان به پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اشاره به پرونده‌های تعزیراتی در ماه گذشته گفت: در نتیجه گزارشات دستگاه‌های ناظر و کاشف در مهرماه سال جاری 912 پرونده تخلف در شعب استان رسیدگی شد، از این تعداد ۷۷۴ فقره در حوزه کالا و خدمات، ۱۴۵ فقره قاچاق کالا و ارز و ۲۳ پرونده ویژه بهداشت، دارو و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تعامل تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های مرتبط را با هدف ارتقای نظارت‌ها برشمرده و افزود: بازرسی‌ها علاوه بر عرضه شامل تهیه، تولید و توزیع کالاها می‌شود و در این زمینه با هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفاء کالا برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: با عدم صدور فاکتور، عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، فروش اجباری، عدم ایفای ‌تعهدات ارزی، ایجاد موسسات پزشکی بدون مجوز، تخلفات امور دارویی و ملزومات ‌پزشکی، ‌‌تخلفات امور بهداشتی مربوط به تولید، توزیع و فروش مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی بهداشتی، عدم رعایت بهداشت محیط، قاچاق کالا و ارز، حمل و نگهداری قاچاق کالا و ارز به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز