خبرگزاری کار ایران

در شش ماه دوم سال جاری؛

متخلفین حوزه لوازم خانگی در قزوین 20 میلیارد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۳۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت 20 میلیاردی پرونده‌های مربوط به تخلفات لوازم خانگی خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی از محکومیت 20 میلیاردی پرونده‌های مربوط به تخلفات لوازم خانگی خبر داد. محمدی با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه دوم سال جاری تاکنون 24 پرونده تخلفات مربوط به لوازم خانگی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: برگزاری جلسات متعدد با نهادهای مرتبط و نیز هماهنگی با اتحادیه‌ها با همراهی و هماهنگی مناسب تولیدکنندگان و واردکنندگان با سیاست‌های دولت در جهت پیشگیری از ایجاد تنش‌های قیمتی در سطح بازار از اقدامات لازم برای جلوگیری از نوسانات قیمت هستند.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی این پرونده‌ها مربوط به قاچاق کالا و ارز ، گرانفروشی و تقلب بوده که خط قرمز تعزیرات حکومتی محسوب می‌شوند در همین راستا بصورت مستمر فروشگاه‌های لوازم خانگی توسط تعزیرات حکومتی رصد می‌شوند.

محمدی تاکید کرد: هموطنان به عنوان بازوی تأثیرگذار در حوزه اجتماعی می‌توانند برای مشارکت در بخش نظارت بر بازار، ضمن دریافت فاکتور معتبر از فروشندگان لوازم خانگی گزارش‌ها و شکایت‌های خود را در خصوص تمامی کالاها و خدمات از طریق سامانه 135 منعکس کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز