خبرگزاری کار ایران

پایش ۴۰۰ واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت استان یزد در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۰۸

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: امسال قریب به ۴۰۰ واحد صنعتی در قالب طرح پایش زیر ظرفیت ارزیابی شده که پس از پایش بیش از ۱۶۰ واحد اعم از راکد و زیرظرفیت، تیم توانمندسازی نسبت به عارضه یابی سریع و تکمیل مستندات ۲۴ واحد اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد دهقان اظهار داشت: کلینیک کسب و کار با هدف تسهیل ارائه خدمات تخصصی مشاوره به واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان راه اندازی شد و درحال حاضر بیش از ۲۴۰ مشاور در حوزه‌ها و گرایش‌های مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت، توسعه محصول و فناوری، امورمالی و حقوقی، قوانین کار و تامین اجتماعی، سرمایه گذاری و تهیه طرح کسب و کار، اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی با این کلینیک همکاری داشته اند.

به گفته وی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد به منظور کمک به واحدهای صنعتی، از پروژه‌های ارائه خدمات مشاوره توسط مشاوران به واحدهای صنعتی، حمایت مالی کرده و بخشی از هزینه‌های این خدمات را بصورت یارانه پرداخت می کند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۰ مشاور در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در شاخه های تخصصی توسعه نظام مدیریت، فناوری اطلاعات، سرمایه گذاری و تامین مالی و توسعه محصول و فناوری جذب کلینیک کسب و کار استان یزد شده اند.

دهقان افزود: در مدت ۶ ماه نخست سال پس از مشاوره های صورت گرفته ۱۸ واحد صنعتی راکد یا زیرظرفیت جهت عقد قرار اجرای طرح های بهبود در زمینه های افزایش بهره وری، توسعه برند و استانداردسازی، جذب سرمایه و تامین تجهیزات، بازاریابی و فروش، اخذ نشان حلال، مدیریت کیفیت آزمایشگاهی و برنامه های راهبردی اقدام کرده اند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد ادامه داد: یکی از برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، کمک به واحدهای صنعتی برای دانش بنیان شدن است که از در سال جاری به ۵ واحد صنعتی کوچک و متوسط مستعد دانش بنیان شدن حمایت های خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز