خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یزد خبر می دهد:

تعطیلی چهارشنبه های رسانه ای استاندار یزد/مسئول دفتر استاندار وقت ملاقات به رسانه ها نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۷۲۵

در حالیکه استاندار یزد بر ارتباط با رسانه ها در استان تاکید دارد اما برای دوازدهمین هفته متوالی، چهارشنبه های رسانه ای استاندار یزد لغو شده و رسانه ها موفق به دیدار با استاندار مردمی یزد نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، بیش از یکسال از فعالیت دولت سیزدهم گذشته و مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد در نخستین هفته مهرماه سال گذشته سکان مدیریت استان را به دست گرفت.

وی در بدو پذیرش مسئولیت در استان وعده های متعددی به مردم داد و در حمایت از رسانه ها سخنانی بر زبان آورد و در نخستین اقدام از دستگاه های دولتی خواست تا شکایتی علیه رسانه ها نداشته باشند.

استاندار یزد در آخرین اظهارات خود در خصوص رسانه ها نیز با تاکید بر اینکه رویکرد استان حمایت و تعامل با رسانه ها است گفته بود: کار دولت‎ها بدون فعالیت‌های رسانه ای ناقص است و هیچ حاکمیتی بدون اهتمام به دو موضوع ارتباطات و روابط عمومی‌ها نمی‎تواند حکمرانی خوب را جامعه تحقق بخشد.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۳۹۸ و خسارات وارده از این بخش به دلیل بی توجهی به کار اطلاع رسانی و تبیین موضوع، گفته بود: این در حالیست که طرح بزرگ اقتصادی کنونی به دلیل اهتمام به موضوع روابط عمومی و اطلاع رسانی خوشبختانه مشکلی را شاهد نیستیم چرا که جامعه ابعاد آن را پذیرفته و مشارکت دارد و مردم نیز انتقادات خود را به گوش مسئولان می‌رسانند تا مسئولان پیگیر رفع آنها شوند.

این اظهارات در حالی از سوی استاندار یزد در مردادماه سال جاری مطرح شده است که پیگیری های برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دیدار با استاندار یزد بی نتیجه بوده و همواره اینگونه به خبرنگاران پاسخ داده شده که استاندار یزد "به دلیل پیگیری ها و جلساتی که دارند سرشان شلوغ است و نمی توانند فعلا وقتی را اختصاص دهند"

همچنین استاندار یزد به اصحاب رسانه قول برگزاری نشست خبری به صورت فصلی را داده بود که به نظر می رسد با این حجم از مشغله و پیگیری و جلسه، اصحاب رسانه نیز این موضوع را به فراموشی سپرده باشند.

پیگیری های خبرنگار ایلنا از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون برای ملاقات با استاندار یزد از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری هم به نتیجه نرسید و مدیر این اداره کل در پاسخ به خبرنگار ایلنا گفت: در این خصوص کاری از دستم بر نمی آید و فعلا اجاره دیدار و ملاقات با اصحاب رسانه از سوی مسئول دفتر استاندار داده نمی شود.

علی صالحی با بیان اینکه بسیاری از اصحاب رسانه در تماس های مکرری که با اداره کل روابط عمومی استانداری یزد دارند از این روایه گلایه مند هستند اظهار داشت: مسئول دفتر استاندار وقت ملاقات به رسانه ها نمی دهد و در مواردی حتی ناچاریم در خلل برنامه ها با استاندار صحبتی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، استاندار یزد در طول سال گذشته روزهای چهارشنبه را به ملاقات های رسانه ای بر اساس درخواست های خبرنگاران از سوی مدیریت روابط عمومی اختصاص داده بود که تعیین وقت ملاقات از سوی مسئول دفتر استاندار انجام می گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز