خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد؛

اضافه شدن ۱۰۸۰۰ تخت جدید به بیمارستان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۷۰

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اضافه شدن بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت جدید بیمارستانی به بیمارستان های کشور خبر داد و گفت: بخش دولتی و خصوصی باید در کنارهم رشد کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید کریمی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات مرکز درمانی الزهرا رشت با اشاره به فداکاری کادر بهداشت و درمان استان در ایام کرونا اظهار کرد: گیلان جز استان‌های با درگیری بالا بود لذا از فداکاری و از خودگذشتگی همه کادر بهداشت و درمان استان سپاسگزاری می‌کنم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دو اولویت دارد، افزود: نخستین اولویت توسعه بخش دولتی است و این بخش باید تقویت شده و تجهیزات به استان وارد شود تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی استان تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت در بخش دولتی کشور ساخته و تجهیز شده است، ادامه داد: از نظر وزارت بهداشت، بخش دولتی و خصوصی هر دو باید رشد کنند اما در گیلان اولویت با بخش دولتی است.

کریمی دومین اولویت استان گیلان را سالمندی و جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: همه افراد مرتبط با این حوزه باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند تا به سمت جوان‌تر شدن استان پیش رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز