خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک پلیس قزوین و فارس؛

۱۳.۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۳۰

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف ۱۳.۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک فرا استانی پلیس قزوین با پلیس استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی در این رابطه گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد به قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از جاده شیراز-اصفهان به سمت قزوین در حال حرکت است که بلافاصله هماهنگی های لازم با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در خصوص توقف خودرو حامل مواد و دستگیری متهم به انجام رسید.

سرهنگ علی بیگی اضافه کرد: ماموران که به مسیر تردد خودرو حامل مواد اعزام شده بودند، به محض مشاهده دستور توقف آن را دادند و در بازرسی از آن ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به دستگیری یک متهم و تشکیل پرونده مقدماتی و ارسال آن به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده موادمخدر در دستور کار پلیس بوده و در این راه نیز شهدای زیادی نیز تاکنون تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز