خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد/ دستگیری ۳ سوداگر مرگ

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۰۲۵

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۵۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیونت آمیکو کشف و ۳ نفر در عملیات مشترک با پلیس استان فارس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقادیر زیادی از مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیونت آمیکو را از استان‌های جنوبی به  مرکزی کشور را دارد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اطلاع داده شد و با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودروی حامل مواد مخدر در " شهرستان آباده " استان فارس شناسایی و توقیف شد.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، برخورد قاطع با سوداگران مرگ در ایجاد امنیت اجتماعی است که در تحقق این امر نیروی انتظامی با قاطعیت تمام و مستمر با هرگونه اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی برخورد و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز