خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از 66 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی قزوین با فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۱۵

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 66 کیلو و 500 گرم تریاک جاساز شده و توقیف یک دستگاه کامیون باری در عملیات مشترک پلیسی با استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی دقیق یک قاچاقچی مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از محور "اصفهان- شیراز" را داشت شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از اخذ دستور قضایی و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، چند اکیپ از ماموران به محل اعزام شده و اقدام به استقرار و برقراری ایست و بازرسی در مسیر تردد کامیون کردند.

وی عنوان کرد: ماموران بلافاصله با مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از آن مقادیری تریاک که به‌ صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، بر تاثیرات ناگوار اعتیاد بر پیکره خانواده تاکید کرد و از مردم خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز