خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی آجا تاکید کرد:

جنگ دشمن علیه ملت ایران پایان نیافته؛ رزمایش بیت المقدس پاسخ کوبنده ارتش برای مقابله با این تهدیدات است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۳۰

چنانچه تصور کنیم جنگ دشمن علیه نظام و ملت ایران پس از هشت سال دفاع مقدس تمام‌ شده، زهی خیال باطل است، باید توجه داشت که به هر میزانی که نمودار آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی ما ارتقا می‌یابد به همان میزان نیز از سطح ناهنجاری‌ها کاسته می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی آجا، در رزمایش بیت المقدس ۲۶ که در نصر آباد اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه عقیدتی - سیاسی در این رزمایش همکاری یگان‌های مستقر در استان اصفهان و هماهنگ‌کننده عقیدتی - سیاسی در استان فارس است ادامه داد: رزمایش بیت‌المقدس ۲۶ در حوزه جنگ نرم دشمن، تمهیدات خوب و بسیار گسترده‌ای را برای ایران در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام عباس قریشی؛ با بیان اینکه چنانچه تصور کنیم جنگ دشمن علیه نظام و ملت ایران پس از هشت سال دفاع مقدس تمام‌ شده، باطل است بیان داشت: باید توجه داشت که به هر میزانی که نمودار آموزش‌های فرهنگی و اخلاقی ما ارتقا می‌یابد به همان میزان نیز از سطح ناهنجاری‌ها کاسته می‌شود.

وی تاکید کرد: رزمایش بیت المقدس ۲۶ با حضور گسترده یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس، یگان‌هایی از اصفهان و تهران، گروه مهندسی بروجرد و مراکز آموزش فرهنگی با پشتیبانی تیزپروازان نیروی هوایی و هوانیروز در منطقه‌ نصرآباد سوم خرداد برگزار می شود.

مسئول عقیدتی سیاسی آجا تصریح کرد: درمرحله سوم رزمایش بیت المقدس ۲۶رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش حجت‌الاسلام محمدقاسم وفا نیزحضور داشتند.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: مراسم غبارروبی شهداء، حضور در نماز جمعه، دیدار فرمانده نیرو زمینی ارتش با خانواده شهید اعرابی،، دیدار فرمانده نیرو زمینی با آیت اووو طباطبایی نژاد، افتتاح نمایشگاه دستاورد های دفاعی ارتش، اختتامیه رزمایش بیت المقدس، دیدار با آیت ا… مظاهری، دیدار با کارکنان ارتش و غیره از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای سالروز آزاد سازی خرمشهر در اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز