خبرگزاری کار ایران

در ایام پایانی ماه صفر؛

747 نفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین به مشهد اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۸۲

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اعزام ۷۴۷ زائر حرم رضوی از قزوین به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا پردل با اعلام این خبر افزود: این تعداد زائر به منظور شرکت در مراسم ایام پایانی ماه صفر مقارن با سالگرد رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) از تاریخ ۳۰ شهریور تا ششم مهرماه به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: جابه‌جایی این تعداد زائر با ۳۵دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در این ایام رعایت الزامات بهداشتی و ایمنی دو مورد مهم در خدمات‌رسانی به زائران حرم رضوی بود که گشت‌های بازرسی این اداره کل به طور شبانه روزی انجام دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل مسافر این استان در شهریور ماه امسال با تلاشی خستگی ناپذیر ۱۵ هزار و ۴۱۷ زائر اربعین را از قزوین به مرز مهران و ۱۲هزار و ۴۰۰ زائر را نیز از مرز مهران به قزوین جابه‌جا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز