خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین:

25 پروانه ساختمانی در شهرداری منطقه 4 صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۴۱

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در ماه اخیر تعداد 25 پروانه ساختمانی، 558 مورد ثبت درخواست در این منطقه صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داریوش قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد: برای رعایت دقیق اصول شهرسازی و انجام ضوابط ساخت و ساز ساختمان‌های مقاوم و ایمن درسطح شهر، طی ماه گذشته تعداد 25 مورد پروانه ساختمانی در منطقه چهار صادر شده است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین با اشاره به اینکه تعداد 9 مورد پروانه احداث بنا، 15 فقره دستور تهیه نقشه، 2 مورد اصلاحیه پروانه، تعداد 6 مجوز تجدید بنا و همچنین 8 مورد صدور پایان کار توسط واحد شهرسازی این منطقه صورت گرفته است.

قاسمی افزود: تعداد 247 مورد استعلام، اعم از پاسخ به ادارات، بانکها، اصناف، تمدید استعلام، "شهروند سپاری_استعلام الکترونیک"، "شهروند سپاری _نقل و انتقال" و سرقفلی نیز صادر و تعداد 20 پرونده تخلفات ساختمانی توسط کارشناسان شهرسازی در کمیسیون ماده 100 رسیدگی شده است.

وی یاد آور شد: شهروندان به منظور سـیـر مـراحل اداری متناسب با استعلاماتی که از نهاد‌ها و ادارات دولتی یا غیر دولتی یا دفاتر اسناد رسمی به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند (اعم از استعلام دفاتر اسناد رسمی جهت نقل و انتقال، استعلام ادارات بــرق، آب، گـاز و مـخـابـرات) که جـهـت انــشــعـــابـــات پـــرونـــده مـخـصـوص برای هـر کدام تهیه کرده و پس از کـارشناسی و اخذ عوارض مربوطه، جوابیه استعلام تهیه و تحویل متقاضی و یا به ادارات مربوط ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز