خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر

احترام به ارباب رجوع در شهرداری قائم‌شهر به درستی انجام نمی‌شود

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر گفت: متاسفانه در شهرداری، منشور اخلاقی کارکنان بسیار ضعیف رعایت می‌شود و احترام به ارباب رجوع به درستی انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم‌شهر، فریبرز فتحی امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی این هفته شورا با بیان اینکه یکی از معضلات امروز شهر و شهرداری بحث منشور اخلاقی کارکنان و پرسنل شهرداری است اظهار کرد: این منشور نشان می‌دهد که پرسنل بر چه اساسی به مردم خدمات ارایه کنند.

وی افزود: متاسفانه در شهرداری قائم‌شهر منشور اخلاقی کارکنان بسیار ضعیف است و احترام به ارباب رجوع به درستی انجام نمی‌شود.

فتحی اظهار کرد: شهردار و پرسنل شهرداری باید در زمینه ارتباط با شهروندان و طرز برخورد و ارایه خدمات به مردم دقت بیشتری داشته باشند.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه نداشتن آگاهی شهروندان از ضوابط، ساخت‌وساز یکی از معضلات موجود در کمیسیون ماده 100 است، تصریح کرد: این عدم آگاهی موجب بروز تخلف خواهد شد.

فتحی ادامه داد:  اگر به عنوان یک شهروند عادی به شهرداری مراجعه کنیم متاسفانه احترامی که باید به ارباب رجوع گذاشته شود انجام نشده و این امر در شهرداری قائم‌شهر کمرنگ است.

وی با بیان اینکه منبع درآمدی شهرداری مردم هستند تصریح کرد: باید با رعایت عزت و تکریم، تمام تلاش خود را معطوف به اخذ رضایت از مردم کنیم چرا که اکثریت مردم ما از شهرداری به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق و برخورد نامناسب ناراضی هستند.

عضو شورای اسلامی قائم شهر تصریح کرد: متاسفانه شهرداری ما طوری است که اگر پرسنلی با شهروندی لجبازی کند ممکن است کار او را به تأخیر بیاندازد.

فتحی با بیان اینکه باید منشور اخلاقی کارکنان شهرداری قائم‌شهر، جزء اصلی‌ترین برنامه‌ها قرار گیرد افزود: بحث تنبیهی در مورد کاهش ساعات اضافه کار از سوی شهردار جنبه تنبیهی دارد و پرسنل باید به این نکته توجه کنند.

کد خبر : ۳۲۶۷۱۰