خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی قائم شهر:

نباید در صحن علنی شورا تنها به بررسی لوایح شهرداری بسنده کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۸۰

نباید در صحن علنی شورا تنها به بررسی لوایح شهرداری بسنده کنیم و باید ساختار و شیوه های کار را تغییر دهیم تا اعضا بر اساس توانمندی هایی که دارند فعالیت کنند تا آفت حس عدم اعتماد از بین برود.

عضو شورای اسلامی قائم شهر گفت: باید با ایجاد حس اعتماد در بین اعضای شورا، توانمندی ها را ارتقاء داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " فریبرز فتحی " در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورا به مشکلات و معضلات قائم شهر اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی تشکیل شورا، پیشبرد سریع برنامه های توسعه شهری از طریق همکاری و مشارکت با مردم است.

وی از نیمه کار بودن پروژه ی نگین شمال که باگذشت ۸ سال تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، نیمه کار بودن پارکینگ طبقاتی خیابان تهران که همچنان بلاتکلیف مانده است، پروژه کارخانه کمپوست، وضعیت نامشخص و پرهزینه تقاطع غیر همسطح الغدیر، اجرای رینگ داخلی و خارجی، عدم تملک املاک خیابان جویبار و داشتن عرض بسیار کم برای تردد، عدم ساماندهی آبهای سطحی، عدم تجهیز کارخانه آسفالت و وضعیت نامطلوب بازار شهروند بعنوان چالش های موجود در قائم شهر نام برد و افزود: باید برنامه و تدبیری اندیشید تا به این موارد رسیدگی شود.

فتحی به کمبودهای قائم شهر اشاره کرد واذعان داشت: نبود سینما، عدم ساماندهی رودخانه های تلار وسیاهرود، عدم ساماندهی نمایشگاههای خودرو در خارج از شهر، کمبود فضای سبز و فضای بازی در سطح شهراز جمله نیازهای شهری است.

این مسئول ادامه داد: وضعیت نامناسب و غیر اصولی سیمای شهری، با توجه به آمار بسیار بالای تخلفات در ساخت و ساز مبلمان شهری در حد فاجعه است و عدم اجرای تعریض در معابر اصلی شهر و احداثاکثر مراکز تجاری در هسته مرکزی شهر مشکل ساز شده است.

عضو شورای اسلامی قائم شهر خطاب به اعضای شورا گفت: نباید در صحن علنی شورا تنها به بررسی لوایح شهرداری بسنده کنیم و باید ساختار و شیوه های کار را تغییر دهیم تا اعضا بر اساس توانمندی هایی که دارند فعالیت کنند تا آفت حس عدم اعتماد از بین برود.

وی با بیان اینکه بنده متهم شدم که کمترین حضور در شورا داشته باشم تصریح کرد: من روزی ۱۵ تا ۱۸ ساعت در روز برای شورا و مطالعات و بررسی مسائل مربوط به آن وقت گذاشتم اما متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

فتحی افزود: بعنوان مثال، طرح ممیزی املاک ۶ ماه است که از صفر تا صد کارهای آن انجام و به شهرداری داده شد و هنوز با تعویض سه نفر در این مسئولیت هنوز ۱۰ درصد کار هم پیش نرفته و فرد مسئول توجیه نیست.

گفتنی است: طبق گفته ابراهیمی، ۱۲ سوال برای شهردار قائم شهرمطرح شد که تمامی معضلات شهری و در آن گنجانده شده که شهردار به بخشی از آن پاسخ داد و مابقی تا روز سه شنبه پاسخ داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز