خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی به بیش از 980 هزار TEU رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۳۴

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری حجمی بالغ بر 980 هزار و 789TEU کانتینر طی نیمه نخست سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین عباس نژاد اظهار کرد: در شش ماهه اخیر، در مجموع رقمی بالغ980 هزار و 789TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: از مجموع 790 هزار و 699 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 144 هزار و 624 TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حجمی بالغ بر151هزارو 365  TEUکانتینر طی نیمه نخست امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

وی در پایان از جابجایی 185 هزار و 28 TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و 309 هزار و 682TEU کانتینر وارداتی طی شش ماه سال جاری خبر داد.

بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران  است که تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز