خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد؛

تخلیه روزانه 10 هزار تن کالای اساسی در دروازه طلایی اقتصاد ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۶۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری 18 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی‌رضا محمدی‌کرجی‌ران در تشریح آخرین وضعیت واردات کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه فروند کشتی حامل نهاده‌ دامی به تناژ 193 هزار و 500 تن شامل جو و ذرت وارد بندر شهید رجایی شده‌اند که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک فروند کشتی حامل جو به تناژ 66 هزارتن در بندر شهید رجایی پذیرش و به منظور دسترسی سریع با رویه حمل یکسره درحال تخلیه است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، پیش‌ بینی کرد: این محموله ظرف شش روز آینده تخلیه می‌شود.

محمدی‌کرجی‌ران گفت: هم اکنون یک فروند کشتی66 هزار تنی ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که پس از طی کردن فرآیند بندری و گمرکی در اسرع زمان پهلو می‌گیرد.

وی افزود: در مجموع شش فروند کشتی حامل 212 هزار و 530 تن کالای اساسی شامل روغن خوراکی، گندم و ذرت در لنگرگاه بندرعباس درحال طی کردن فرآیند اسنادی خود برای پهلودهی و تخلیه محموله‌های خود هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: درحال حاضر بیش از 10هزار تن کالای اساسی روزانه در بندر شهید رجایی تخلیه می‌شود که نهاده‌های دامی به صورت حمل یکسره به وسیله 400 کامیون بارگیری و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز