خبرگزاری کار ایران

بارگیری پنج نگله به وزن بیش از ۸۰۰ تن از بندر شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۷۲

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری پنج نگله کاپوتاژی بر روی دو فروند شناور از بندر شهید رجایی به مقصد بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، منصور خرمشکوه اظهار کرد: پنج نگله‌ کاپوتاژی با وزن مجموع ۸۱۹ تن در اسکله هشت بندر شهید رجایی به مقصد بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

وی به ویژگی‌های وزنی و حجمی این محموله ها اشاره ای کرد و افزود: از این تعداد محموله‌های سنگین سه عدد از نگله‌ها شامل مخزن تولیدی فلزی سنگین به وزن ۳۴۳ تن و ۲ عدد نیز ترانسفورماتور به وزن ۴۷۶ تن می‌باشد که هم اکنون در حال بارگیری و ارسال بندر امام خمینی(ره) ارسال است. 

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله، ادامه داد: این نگله متعلق به بخش خصوصی است که با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان حدود شش ساعت بارگیری شده است.

به گفته خرمشکوه، از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هفت نگله به وسیله تجهیزات ویژه در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

وی خاطر نشان کرد: این محموله‌های پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از تخلیه و یا بارگیری و انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقاصد مورد نظر انتقال می یابد.

"نگله" کلمه‌ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز