خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 12 هزار بازرسی از نانوایی‌های قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۰۷۲

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۱۳ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داوود نایب فرجی با بیان این مطلب افزود: درحال حاضر در سطح استان قزوین یک‌هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی فعال هستند که در نیمه نخست سال میزان بازرسی از هر نانوایی به طور میانگین هفت مرتبه بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به میزان تشکیل پرونده‌های تخلف صنفی در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: در همین مدت یک‌هزار و یک فقره پرونده تخلف صنفی از واحدهای نانوایی سطح استان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۴۳ واحد نانوایی نیز به علت تخلفات مکرر از جمله گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق پلمب شده است.

این مسئول بیشترین تخلفات در واحدهای نانوایی استان قزوین را از نظر تعداد در شهرستان قزوین و از نظر نوع نان در حوزه لواش برشمرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی روزانه در قالب هشت تیم به صورت صبح و عصر بر واحدهای نانوایی استان قزوین نظارت می‌کنند.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز