خبرگزاری کار ایران

با تشدید نظارت‌ها؛

تخلفات نانوایی‌های قزوین به یک پنجم کاهش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۳۷

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تخلفات در حوزه نانوایی‌ها بر اساس تعداد شکایات مردمی در بازه زمانی پنج ماه گذشته از ۵۰ تا ۶۰ مورد شکایت روزانه به ۱۰ مورد شکایت در روز رسیده است.

به گزارش ایلنا، داوود نایب فرجی با اعلام این خبر افزود: روزانه ۲۴ بازرس از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج به صورت صبح و عصر در قالب تیم‌های دونفره بر فعالیت نانوایی‌هایی سطح استان نظارت کرده و تمامی موارد لازم را به متصدیان نانوایی متذکر می‌شوند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه برخی از تخلفات معمول و مرسوم نانوایی با تشدید بازرسی‌ها کاهش یافته است، گفت: با تجهیز دستگاه کارتخوان و همچنین نظارت میدانی و هوشمند بر نانوایی‌ها مواردی مثل عرضه آرد خارج از شبکه، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، الزام به تخمه دار کردن نان و مواردی از این قبیل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این مسئول تاکید کرد: برخی نانوایان متخلفی که قبلا از چشم نظارتی قانون دور مانده و دست به تخلف می‌زدند، اکنون به دلیل حضور مستمر نظارت و با علم به اینکه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه از آن‌ها بازرسی خواهند کرد، تخلفی نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز