خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۶۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وجود و تامین کالا برای مردم مشکلی ایجاد نخواهد کرد و این کالاهای اساسی به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی عصر امروز در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: در راستای اصلاح هدفمندسازی نظام یارانه، تدابیر بسیار خوبی در حوزه تولیدات بخش کشاورزی اتخاذ شده تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه تامین و توزیع روغن، برنج شکر، مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی ذخیره سازی شده و موردی در این رابطه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حوزه تامین نهاده خریداری لازم صورت گرفته و ۵۶ شرکت هم اکنون وارد کننده نهاده کشاورزی هستند و ۳۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره سازی غلات در استان قزوین فراهم شده که سه برابر سال گذشته است.

این مسئول بر حمایت از توسعه سردخانه‌ها تاکید کرد و گفت: با حمایت استانداری تعداد سردخانه‌های زیر صفر استان افزایش یافته و از نظر ذخیره گوشت هیچ گونه مانعی وجود ندارد.

وی در خصوص توزیع کالاهای اساسی بیان کرد: غرفه‌های تعاون روستایی در تمام سطح استان قزوین فعال مانده تا کالاهای اساسی را توزیع کنند؛ همچنین قرار شده تا پلتفرم‌های اینترنتی نیز تقویت شوند تا تمامی کالاهای اساسی را پوشش دهند.

افلاطونی بر تشدید نظارت‌ بر نانوایی تاکید کرد و گفت: هم اکنون ۱۲۰ بازرس جهاد کشاورزی در تمام نقاط استان بر واحد‌های نانوایی نظارت دارند و قرار شده در روزهای آینده در طول اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها ۱۴ نانوایی دو شیفت فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح هدفمندسازی نظام یارانه با این هدف اجرایی شده که یارانه براساس فلسفه ابتدایی از کالا به دست افراد برسد و هرگز چیزی تحت عنوان حذف یارانه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز