خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز صورت گرفت؛

انجام سه هزار بازرسی از واحدهای صنفی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۴۶

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از سه هزار فقره بازرسی از واحدهای عرضه کننده محصولات اساسی کشاورزی و غذایی قزوین در ایام نروز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مجید رحمانی با اعلام این خبر افزود: بازرسی‌های انجام شده منجر به تشکیل ۱۳۴ فقره تخلف صنفی شد که بیشترین آن متعلق به شهرستان البرز بوده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: ۷۵ مورد از پرونده‌ها بر اساس شکایات مردمی تحت پیگیری قرار گرفت که امیدواریم این روند نظارتی از سوی مردم روز به روز افزایش یابد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات صنفی صورت گرفته در ایام نوروز ۷۵ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان بوده که بیشترین آن مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

این مسئول همچنین به آمار بازرسی‌های سه ماهه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در این مدت 8 هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین صورت گرفت که با تشکیل ۹۱۶ فقره پرونده تخلف صنفی، جریمه به ارزش سه میلیارد تومان صادر شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز