خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

آغاز رسمی کلاس درس 22 هزار نوآموز قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور زنگ غنچه‌ها در مدارس قزوین نواخته شد و ۲۲ هزار نوآموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم نمادین به نام نواختن زنگ غنچه‌ها که در دبستان جابربن حیان شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: براساس سند تحول بنیادین، مدرسه باید محلی برای تربیت دانش آموزانی خلاق باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه نام برد و گفت: باید در تربیت فرزندانمان پیامبر گرامی اسلام (ص) را الگوی عملی و رفتاری مدنظر قرار داده و تلاش کنیم از اسلام درس بگیریم.

وی افزود: مدرسه محل مقدسی است و دانش آموزان در این مکان آموزش و تربیت می‌شوند؛ بنابر این از همکاران و معلمان می‌خواهیم شرایط مطلوبی را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنند.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه معلمان و مشاوران باید در تربیت دینی و اسلامی کودکان توجه ویژه‌ای داشته باشند عنوان کرد: باید زمینه رشد کامل و همه جانبه دانش آموزان مطابق با ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت فراهم شود، همچنین والدین باید نسبت به تربیت فرزندان خود متعهد و مسئول باشند و موجب بالا بردن انگیزه آنان در مسیر علم آموزی شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز