خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تکیه بر دانش بنیان‌ها واحدهای تولیدی را به خودکفایی می‌رساند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۲۶

استاندار قزوین گفت: یکی از مواردی که شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بواسطه آن می‌توانند به خودکفایی و ارزش افزوده بالاتر برسند تکیه به دانش بنیان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های تحقیقی و مطالعاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین گفت: در بازدید از واحدهای صنعتی استان مسئولین مختلف حضور دارند تا پس از احصاء مشکلات راه حل رفع آن‌ها هم بررسی شود.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به شعار سال حمایت از تولید باید یکی از اصول اصلی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و برای آن برنامه مدون وجود داشته باشد.

 وی عنوان کرد: باتوجه به اهمیت سرمایه در گردش در فعالیت واحدهای صنعتی بانک‌ها در حمایت از تولید نقش اساسی دارند و باید از حداکثر ظرفیت خود در این راستا بهره بگیرند و در این راستا گسترش تعامل بین بانک و صنایع یکی از ضروریات است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی هم باید منابع بانکی خود را در داخل استان سپرده گذاری کنند تا ارائه تسهیلات بانکی به آن‌ها تسهیل شود.

اعلایی اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان ظرفیت  تولید بالایی وجود دارد از اختیارات استانی برای تسهیل امور کارآفرینان استفاده خواهیم کرد تا چالش‌های تولیدکنندگان واقعی حل شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز