خبرگزاری کار ایران

صدور ۱۵۱ فقره موافقت اصولی ایجاد تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۵۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته ۱۵۱ فقره موافقت اصولی ایجاد تاسیسات گردشگری در استان صادر شده است.

به‌گزارش ایلنا، جلیل جباری با اشاره به اقدامات انجام شده در سال نخست روی کار آمدن دولت سیزدهم اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده موافقت‌های اصولی صادره در استان برابر با ۱۸ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: اشتغال پیش‌بینی شده برای این موافقت‌های اصولی یک هزار و ۹۹۳ نفر است.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۴ فقره مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۹۶ میلیارد ریالی و با اشتغال ۳۰۲ نفر صادر شده است.

جباری گفت: در یک سال گذشته میزان تسهیلات معرفی شده به بانک‌ها ‌چهار هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال برای ۳۹۸ طرح سرمایه‌گذاری بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای ۳۰۹ طرح پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۶ طرح سرمایه‌گذاری با اشتغال ۱۹ نفر در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده و در این مدت ۵۱ طرح توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

جباری تعداد طرح‌های عمرانی زیرساخت‌های گردشگری از محل اعتبارات ملی را هشت مورد و تعداد پروژه‌های عمرانی زیرساخت‌های گردشگری از محل اعتبارات استانی را ۱۹ مورد برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز