خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۷۴

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی و آمادگی برای بهره‌برداری از این بوستان در آینده‌ نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، علیرضا نقوی در بازدید از پروژه‌های منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری یزد توازن در ارائه خدمات به شهروندان در نقاط مختلف است، اظهار کرد: بافت تاریخی یزد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به مشخصات پروژه بوستان آخوند کرباسی گفت: بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و پیشرفت عمرانی ۸۰ درصد از سوی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در حال اجرا است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این پروژه با مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در خیابان حضرت مهدی (عج) واقع شده است که در این طرح ۱۳۰۰ متر کف‌سازی، یک‌هزار متر فضای سبز و زمین بازی کودکان اجرایی می‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این بوستان پیش از بازپیرایی وضعیت بسیار نامناسبی به لحاظ ظاهری و امنیتی داشت، اما در حال حاضر بازپیرایی آن جلوه بسیار خوبی به خیابان حضرت مهدی (عج) یزد داده است و این اقدام رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: چنین پروژه‌هایی در نقاط مختلف بافت تاریخی یزد در حال انجام است و تلاش شده است نظرات شهروندان هر منطقه و محله در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

ملاجعفر کرباسی‌یزدی، فرزند محمدطاهر و مشهور به «آخوندکرباسی» از علمای قرن دوازدهم هجری است؛ کرباسی عالم و فقیهی برجسته، محدث اخباری و عارفی نامدار و صاحب کرامت بود که سال درگذشت وی ۱۱۵۰ هجری قمری اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز