خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر از عملکرد شهرداری یزد انتقاد کرد؛

کم محلی شهرداری به مصوبات شورا/ تمام نشدن مشکلات شهروندان کوی امام علی و سرگردانی مردم در هزار پیچ شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۴۶

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با انتقاد از عملکرد شهرداری گفت: مجموعه ای از مصوبات و نقطه نظرات اعضای شورای شهر در دو سال گذشته انباشته شده و اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا قمی اظهار داشت: متاسفانه برخی مصوبات در فهرست اجرا مانده است که وقتی عضو شورا به دنبال مصوبه باشد برای اجرا به دور از انتظار است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم در شهرداری مقاومت ایجاد می‌شود اما این واقعیت وجود دارد که ما برای اجرای کوچکترین مصوبات شورا باید خودمان حضور داشته و پیگیر آن باشیم.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با بیان اینکه نمونه بارز عدم اجرای مصوبات، مصوبه کمک به کمپ نگهداری حیوانات مزاحم شهری بود اضافه کرد: این موضوع در شورای شهر مصوب شد و شخصا بارها و بارها به تک تک افراد اداره مالی مراجعه داشتم و این فاجعه است که مصوبه شورا با حضور سرپرست وقت شهرداری مصوب شد ولی اجرایی نشود.

قمی تصریح کرد: این نامناسب است که مردم در اتاق های شهرداری معطل و سرگردان باشند که متاسفانه این مسائل بی اعتمادی بین مردم ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: بین مردم تصور شده که هرچه شورای شهر مصوب کند اگر شهرداری نخواهد اجرا نمی شود یا نمونه دیگر آن مصوبه در اختیار گذاشتن اتوبوس های فرسوده و بلااستفاده جهت کمک به مستمندان در مناطق محروم بود که هنوز اجرایی نشده است.

قمی با تاکید بر اینکه از این نمونه ها زیاد است اظهار داشت: در خصوص مشکلات اهالی کوی امام علی که با مدیر منطقه بازدید شد و قول‌های مساعد جهت رفع مشکلات داده شد نیز بهرغم مصوبه شورا کاری انجام نشده است.

وی افزود: به نظرم این حق مردم و نمایندگان مردم در شورای شهر است که بدانند چرا این مصوبات اجرایی نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز