خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان خبر داد؛

افتتاح یک واحد اشتغال زایی بانوان در سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۰۱۴

رئیس اداره بهزیستی سرخس از افتتاح یک واحد اشتغال بانوان ویژه مددجویان این سازمان در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  محمد علی‌میرزایی رئیس اداره بهزیستی سرخس در حاشیه افتتاح کارگاه خیاطی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در بحث اشتغال ۱۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار را در بخش مشاغل خانگی در سطح شهرستان جذب و در این راستا یک واحد کارگاهی خیاطی به نمایندگی از سایر پروژه‌ها با ظرفیت ۵ نفر و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان ایجاد و قابل بهره برداری شد.

رئیس اداره بهزیستی سرخس افزود: همچنین امروز ودر هفته دولت و به نمایندگی از ۸۸ پروژه مسکن یک واحد مسکونی به متراژ۸۰ متر بطور متوسط با اخذ وام وکمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومان از سوی اداره بهزیستی افتتاح شد.

علی‌میرزایی در ادامه با بیان اینکه کل اعتبار بلا عوض اهدایی بهزیستی بالغ بر ۴میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان است اظهار کرد: این اعتبارات در۶ ماهه آخر سال ۱۴۰۰ وامسال تخصیص پیدا کرده که برای ۶ ماهه دوم سال جاری ۱۰۰ مددجوی دیگر در نوبت دریافت هستند که هم اکنون ۵۰ درصد مددجویان ما از مسکن مطلوب ومقاوم برخوردار شدند.

رئیس اداره بهزیستی سرخس در پایان تصریح کرد: امید داریم بتوانیم بامساعدت اداره کل تا پایان سال از اعتبارات شناور که سایر شهرستانها توان جذب آن را ندارند بهره مند شویم چرا که شهرستان سرخس ظرفیت جذب آن را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز